Služba krovi (Daruj krev) – Logotyp, korporátní styl, Brand Book

Služba krovi (Daruj krev) – Logotyp, korporátní styl, Brand Book

Služba krovi je program Ministerstva zdravotnictví a sociálního rozvoje Ruské federace, jehož cílem je propagace a rozvoj dárcovství krve v naší zemi. Cílem práce je vytvořit Brand Book, strukturovanou soustavu vizuálně-komunikačních konstant včetně logotypu a tak dále.

Úkol se řeší na komunikační úrovni prostřednictvím přímého oslovení cílového publika v pro něj srozumitelném jazyce – jazyku jasných a srozumitelných vizuálních obrazů. Logotyp tvoří obrys srdce vytvořený symbolickými postavami dvou lidí držících se za ruce.  

Ve svém symbolickém významu se obrací k duševním citům- vyzývá k soucítění, obětavosti ve prospěch druhých lidí. Červený kříž symbolizuje nejen samu krev, ale i připravenost, aktivní přání pomoci.  

backThank you! That's all)